HOMETECH T711 NEO




Teknik Özellikler

• Cpu RK2928
• İşlemci ve Hız: Cortex A9,1.2GHZ
Yeni Nesil Quad core Mali-400 GPU
• Dahili Hafıza 4 GB • Bellek Yükseltme Max 32 GB Micro SD (SDHC uyumlu)
• Genel Ekran 7” 800x480, 5 nokta dokunmatik kapasitif ekran
• İşletim Sistemi: Android 4.1 Jelly Bean
• RAM: 512 MB DDR3
• WiFi: 802.11 b/g/n
• 4000 Ma Pil ile uzun süreli kullanım 
• Gerçek zaman saati
• OTG ve USB HOST
• 3G USB Modem Desteği (Desteklenen modellerde)
• Mikrofon
• Kamera: 0.3 M Ön
• Hoparlör
• Kulaklık jakı
• Yer Çekimi Sensörü
• Çalışma Sıcaklığı : –10~60 °C
• Dil: Türkçe dahil çoklu dil
• Boyutlar: 193x120x10,8 mm
• Uyumlu Ses: MP3, WMA, APE, FLAC
• Formatlar: JPG, BMP, GIF ve PNG Resim
• Video: AVI, MOV, VOB, RM/RMVB, FLV, DAT, MKV, MPG, MPE

74 yorum:

  1. 1.CİHAZINIZI TAMAMEN KAPATINIZ.
    2.VOL+ VE POWER TUŞUNA AYNI ANDA YAKLAŞIK 10 SN BASILI TUTUNUZ.CİHAZ AÇILARAK YATIK ŞEKİLDE ANDROİD ROBOT ÇIKACAKTIR.
    3.DAHA SONRA POWER TUŞUNA BASILI TUTARAK VOL+ TUŞUNA KISA BASINIZ CİHAZ FACTORY MOD SAYFASINA GEÇECEKTİR.
    4.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE WİPE DATA/FACTORY RESET ÜZERİNE GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.
    5.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE YES -- DELETE ALL USER DATA KISMINA GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.CİHAZ KENDİNİ SIFIRLAYACAK VE FACTORY MOD SAYFASINA DÖNECEKTİR
    6.CİHAZI BAŞTAN BAŞLATMAK İÇİN REBOOT SYSTEM NOW ÜZERİNDE POWER TUŞUNA BASINIZ.
    7.CİHAZ KAPANARAK TEKRAR AÇILACAKTIR CİHAZINIZ FABRİKA AYARLARINA DÖNMÜŞ OLACAKTIR.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.T711 neo aldım.İlk şarjını nasıl yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazın şarzını tamamen bitirdikten sonra cihaz kapalı konumda 12 saat şarz ediniz.

      Sil
  3. türkcell vınn ile nete nasıl bağlanabilirim?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Türkcell vın modeli Huawei E176 G ile şu şekilde ayarlarını yapabilirsiniz.
    1) Öncelikle Turkcell VINN modemi bir bilgisayara bağlayarak şifresini kaldırınız. (Ayarlar bölümündeki PIN işlemlerinden)

    2) OTG kablo ile Turkcell VINN’ı bağlayınız.

    3) Ayarlar bölümünden Kablosuz Ağlar’a giriniz. Kablosuz ağ açık ise kablosuz ağı kapalı hale getiriniz.

    4) Mobil Ağlar’a tıklayınız, Erişim Noktası Adları’na tıklayınız.

    5) Ekran boş ise, menü tuşuna basınız. Yeni APN işlemi yapınız.

    6) Erişim Noktası Düzenleme ekranına "Turkcell" giriniz.

    7) APN bölümüne "MGB" yazınız
    8) MCC bölümüne "286" yazınız
    9) MNC bölümüne "01" yazınız
    10 APN Türü bölümüne "default,Supl" yazınız

    YanıtlaSil
  5. http://yadi.sk/d/-xu0CuiM5Yhgg T711 Neo Yeni yazılım. Yazılım tarihi 04.06.2013
    Yazılım bilgisi
    Menü,uygulama iconları küçültüldü,pil şarz deşarz olma optimize edildi.
    Sd kart\cihaz belleginden yükleme yapıldıktan sonra factory rest moduna alınması gerekir.
    RKBatchTool_TR ile pc den yükleme yapıldıgında factory resete gerek kalmaz.

    YanıtlaSil
  6. İnstagram indiremiyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    https://disk.yandex.com.tr/public/?hash=vIeclT%2B2WYtu2tNzvsKSq/jD4rTl6TFoKf4vuOQR48E%3D
    linkten indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. merhabalar tabletime instagramı yükleyemiyorum napmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      http://hometechtablet.blogspot.com/p/uygulamalar.html linkteki sayfada uygulamalar mevcut.İnstagramı ve farklı uygulamaları indirebilirsiniz.

      Sil
  9. https://disk.yandex.com.tr/public/?hash=vIeclT%2B2WYtu2tNzvsKSq/jD4rTl6TFoKf4vuOQR48E%3D buradan indirdim fakat açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Dosyayı tabletinizle indirdiğinizi varsayaraktan.Masa üstünde bulunan explorer iconuna tıklayın acılan sayfada Internal Memory Download klasörüne gelin indirdiginiz dosya görünecektir İnstagram_3.zip olarak üzerine gelerek bir defa dokundugunuzda pencere açılacaktır Paket yükleyiciyi seçerek herzaman seçenegini işaretleyiniz yükle butonuna basınız yükleme tamamlanacaktır hesabınızı girerek kullanabilirsiniz.

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. Tablet'e facebook nasıl indirebilirim.? http://hometechtablet.blogspot.com/p/uygulamalar.html bu sayfada facebook bulunmuyor. Ve bu tablete vınn ile bağlanabilir miyim.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      tabletlerde Facebook yüklenmiş olarak gelmektedir.Uygulamalar sayfasında Facebook var ordan indirebilirsiniz

      Sil
  12. Hometech T711 Neo driver yükleme konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Cihazınız tamamen kaplı olacak.Ses - tuşuna basarak cihazı pc ye takınız driver isteyecektir.Rk Batch Tool Tr içinde driver dosyası mevcuttur yükleyebilirsiniz.

      Sil
  13. bendede t711 tablet var ben naıl yükleyebilirim yukarıdakiler belki uyar dedim ama uymadı benimkine uygun olan yöntem nedir?

    yada sizi bu siteye yükleyeblir veya link verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Tabletiniz T711 Neo ise bu işelmi T711 ise T711 bölümündeki işlemi yapmaız gerekir birbirinden farklıdır.

    YanıtlaSil
  15. Rk Batch Tool programı tablet bağlı olduğu halde program görmüyor bu program içindeki. Driverı nasıl kuracağız tabletim t711.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tableti kapali sekilde vol - tuşuna basarak pc ye takınız.
      Driver dosyası Rk batch Tool programı içindedir.

      Sil
  16. Merhaba, benim k3770 vodafone modemim var. 3g baglantısı kablo ile oluyor diye aldım tableti ama bir türlü bağlantı yapamıyorum. varsayılana sıfırla dediğimde vodem görünmüyor. yeni apn deyip vodafone'un verdiği bilgileri girdiğimde ise hiç birşey olmuyor. pppwidget diye bir program önerdiler ama o da cihazda root olma şartı koşuyor. Bana bir yardım edin lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Öncelikle 3G Modem Üzerindeki Şifre Varsa Kaldırılmalı Ve Tablet Wifi Bölümü Kapalı Olması Gerekmektedir Daha Sonra Otg Kablo İle 3g Modeminizi Tablet Pc Ye Takınız Ve Ayarlar Bölümünden Diğer Seçeneğine Basınız Mobil Ağlar Bölümüne Giriniz
      Veri Etkin Ve Veri Dolaşımı Kutucuklarını İşaretleyiniz Ve Bekleyiniz Alta tarafta 3g İşareti Belirecektir Eğer 3G Görünmüyorsa Yakında Bulunan Vodafon Şubesine Gidilerek Yardım Alınabilir.

      Sil
  17. Tabletimi Factory Reset moduna alamıyorum. Ses+ ve Power tuşuna aynı anda 15 saniye kadar basılı tutuyorum ama bir değişiklik olmuyor. Neden acaba?

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar, USB hata ayıklama modun da bilgisayarıma bağladığımda Hardware device olarak goremiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızın usb hata modunda bağlamak için Android Composite ADB Interface yüklemeniz gerekmektedir.

      Sil
    2. ./adb devices

      ****************************************
      komutu verdiğimde listeyi boş veriyor...

      Sil
    3. Merhaba www.batfish37.com/USB_ADB_Drivers/Thrive-USB-ADB-x86-x64-1.3.zip Tabletinizi USB Hata ayıklama modunda Pc nize Takarak linkteki driveri kurarak deneyiniz.

      Sil
  19. merhaba usb ile bilgisayardan şarj edilebiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Usb ile şarj olmamaktadır.Sadece dc adaptörü ile şarz edebilirsiniz.

      Sil
  20. Usb ile bilgisayara bağlanamıyorum, ekstra olarak bir program mı yüklemem gerekli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, usb ile pc ye bağladıktan sonra cihazınızdan usb bağlantısını açmanız gerekir.

      Sil
  21. Ben 1 hafta önce aldım bu tableti şarja taktım şarj almıyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ürününüzü şarz adaptörü ile birlikte Aral İthalat Evren mah Bahar Cad No 7 Güneşli Bagcılar İstanbul Adresine MNG kargo ile karşı ödemeli olarak garanti belgesi,faturası ile birlikte Adresi bilginizi,şikayetinizi yazarak gönderiniz.

      Sil
  22. merhaba,

    tabletni şarjı bitti...şarj ediyoruz ama açılmıyor...alalı 3 ay oldu daha....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ürününüzü şarz adaptörü ile birlikte Aral İthalat Evren mah Bahar Cad No 7 Güneşli Bagcılar İstanbul Adresine MNG kargo ile karşı ödemeli olarak garanti belgesi,faturası ile birlikte Adres bilginizi,şikayetinizi yazarak gönderiniz.

      Sil
  23. tabletim ile internete bağlanamıyorum wifi kullanamıyorum kimlik doğrulama sorunu diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba muhtemelen girdiginiz şifre hatalı büyük küçük harf girişine dikkat ediniz.http://hometechtablet.blogspot.com/p/wifi-ayarlar.html linkte wifi baglantı ayarları mevcuttur.

      Sil
    2. merhaba ismim arzu mıd708 modelınızı 2 saat once aldım açtım ve ineternete baglanmıyor kimlik dogrulanıyor dıyor 2 3 dk geçiyor ve kımlık dogrulama sorunu dıyor .. acil yardımcı olurmusunuz Rica etsem..

      Sil
    3. Merhaba muhtemelen girdiğiniz wifi sifresinde hata var sifre girerken büyük küçük harflere dikkat ediniz

      Sil
  24. tabletin sarji bitti sarja koyuyorum almıyor android yatar şekilde ve karnında ünlem işareti var ne anlama geliyor bu ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızda yazılımsal bir sorun oluşmuş olabilir.Factory reset yaparak cihazınızı fabrika ayarlarına alabilirsiniz.

      Sil
  25. home tech tablet aldım yegene mid 708 kodlu geceden beri şarjda ettik ama bir türlü açılmadı şarj göstergeside çıkmadı zaten..beyaz ekran çıkıyor napmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızda arıza var muhtemelen.Aldıgınız yere yada servise göndermeniz gerekir.

      Sil
  26. Merhaba ben 1 ay önce tablet aldım.Tabletime extradan müzik yüklemek istiyorum nereden yükleme yapabilirim.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bilgisayarınızda müzikleriniz var ise kopyala yapıştır yaparak cihazınıza yükleyebilirsiniz.
      Alternatif olarak google playdan müzik indirme programlarına bakabilirsiniz

      Sil
  27. T 920 TABLETİMİ İNTERNETE GİREMİYORUM KABLOSUZ ACILIYOR DİYOR AMA BEKLİYORUM AMA BAĞLANMIYOR..
    KABLOSUZ AĞLAR KAPALI YAZIYOR ACIK A ALIYORUM AMA KENDİLİĞİNDEN YİNE KAPALI MODA GECİYOR ACİL YARDIM BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızı ayarlardan yedekle ve sıfırla seçneginden fabrika ayarlarına getiriniz tekrar baglanmayı deneyiniz büyük küçük harflere dikkat etmeniz gerekir.Arızanın devam etmesi durumunda cihazı merkez servise göndermeniz gerekir.

      Sil
    2. teşekkür ederim....

      Sil
  28. Merhaba, tabletim T711 neo, hiç bir şekilde resetlenmiyor ve açılmıyor şarja taktığımda şarj oluyor ifadesi çıkmıyor ne yapmam gerekiyor, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızın adaptörü arızalanmış olabilir aynı degerlerde başka adaptör var ise deneyiniz yok ise ürün adaptörü ile birlikte servise gönderiniz.

      Sil
  29. Merhaba GRUNDIG GTB 701 model tabletime sıfırlama yapıyorum yinede açılmıyor. açılışta GRUNDIG ekranında takılı kalıyor. RockBAtch Tool Programının 1,4 - 1,5 - 1,6 - 1,7 sürümlerinin tamamıyla denedim hiçbiri Tableti algılamıyor.. Tablet driverı yüklü durumda ADB interface olarak aygıt olarak tanımış durumda. kafayı yiyecem yardım edin. yarenmuhi@hotmail.com 05418068690

    YanıtlaSil
  30. T711 neo tabletime nasıl instagram indirebilirim yukaridaki link boş

    YanıtlaSil
  31. Merhaba uygulamalar sosyal sekmesi adı altında İnstagram mevcuttur ordan indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  32. MERHABA MEDİA TAB 7 TABLETİMİ AÇAMIYORUM.ANDROİD YAZISINI GÖRÜYORUM FAKAT DAHA SONRASI GELNİYOR.ŞARJI DA DOLU.AMA İKİ GÜNDÜR AÇILMIYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Factory reset sayfasındaki cihazınıza ait olan işlemi yapın düzelecektir.

      Sil
  33. Merhaba tabletimi kapatip tekrar acinca kaydettigim tum resimler siliniyor ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızı fabrika ayarlarına getirerek tekrar deneyiniz.

      Sil
  34. mrb ideal tab 9 da mobil ağlar sekmesi yok sorunu nasıl halledebilirim?

    YanıtlaSil
  35. Merhaba,
    3g modeminizi taktıkran 30 sn sonra diğer sekmesi adı aldında 3g ayarları açılacaktır.Modem model numarası nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  36. Garantisi olmayan 7 inç Hometech t711 neo tabletin dokunmatik ekranı kırıldı. kendim değiştirmek istiyorum,yeni ürünü nasıl ve ne kadara temin edebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,parça satışı yoktur ücretli olarak serviste tamirini yaptırabilirsiniz.

      Sil
  37. homotech ideal tab 9 um var tplinkjten wifi ile baglanmak istiyorum tablet vini goruyor ama baglansmiyorum sifre olrak tplinkteki pini yazuyorum ne yapmaliyim simdiden tesk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba wifiyi görüyor ise girdiginiz şifrede yanlışlık vardır.Büyük,küçük harf,sayı,işaret gibi detaylara dikkat ederek tekrar deneyiniz.

      Sil
  38. t711 Neo tabletim var dc adaptöründen şarj almıyor usb ile şarj edilebiliyor mu ???

    YanıtlaSil
  39. Merhaba, yeni tablet aldım ancak ne açılıyor nede 1 saat olmasına rağmen şarj oluyor ne yapmam gerekir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızı servise göndermeniz gerekir.Cihazı şarja takınca ekrana herhangi bir görüntü geliyormu acaba ?

      Sil
  40. Selamın aleyküm Hometech Dual Tab 7 tableti yeni aldım yalnız wi-fi bağlanmıyor şifreyi doğru yazdığım halde kimlik doğrulanıyor... diyor sonra (Kimlik doğrulama sorunu) uyarısı veriyor bunun çözümü nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A.Slm Merhaba muhtemelen şifrede uyuymsuzluk var.Şifrenizde büyük küçük harf var ise dikkat etmeniz önerilir.En son ihtimal cihazınızı fabrika ayarlarına getiriniz.

      Sil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. tabletin ayarlarına giremiyorum. girdiğim zaman ayalar durduruldu diyor. tablet açıldığında japonca bir yazı geliyor. altında durdu yazıyıor. ne yapmam gerekiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Cihazınıza tuş kombinasyonlarıyla Factory Reset işlemi yaomanız gerekir.Anlatım yukarıda mevcuttur.

      Sil
  43. Merhaba,
    Hometech HK Mix tablet aldım. Ancak instagramı yükleyemiyorum. Cihazınız bu sürümle uyumlu değildir diye mesaj veriyor. Yukarıdaki linki açmıyor. Ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bazı uygulamalarda uygunsuzluk oluyor.İndirmeniz için Linke tıklayın İnstagram 6.17.1

      Sil