HOMETECH IDEAL TAB9

Teknik Özellikler

  Cpu RK3168
• İşlemci ve Hız: Dual Core Cortex A9,1.2 GHZ
Yeni Nesil 400 MHz PowerVR SGX540 Gpu 
• Dahili Hafıza 8 GB
Bellek Yükseltme Micro SD (SDHC uyumlu)(Max32Gb)
• Ekran 9” 1024*600 HD 5 nokta dokunmatik kapasitif ekran
• İşletim Sistemi: Android 4.2 Jelly Bean
• RAM: 1 GB DDR3
• Bluetooth
• WiFi: 802.11 b/g/n
• 5000 Ma Pil
• Gerçek zaman saati
• OTG ve USB HOST
• 3G USB Modem Desteği (Desteklenen modellerde)
• Mikrofon
• Kamera: 0.3 M Ön 2.0 Mp Arka
• Hoparlör
• Kulaklık jakı
• Yer Çekimi Sensörü
• Dil: Türkçe dahil çoklu dil
• Uyumlu Ses: MP3, WMA, APE, FLAC
• Formatlar: JPG, BMP, GIF ve PNG Resim
• Video: AVI, MOV, VOB, RM/RMVB, FLV, DAT, MKV, MPG, MPE

34 yorum:

  1. HOMETECH IDEAL TAB9 FACTORY RESET
    1.CİHAZINIZI TAMAMEN KAPATINIZ.
    2.VOL+ VE POWER TUŞUNA AYNI ANDA YAKLAŞIK 5 SN BASILI TUTUNUZ VE BIRAKINIZ.CİHAZ AÇILARAK YATIK ŞEKİLDE ANDROİD ROBOT ÇIKACAKTIR.
    3.DAHA SONRA POWER TUŞUNA BASILI TUTARAK VOL+ TUŞUNA KISA BASINIZ CİHAZ FACTORY MOD SAYFASINA GEÇECEKTİR.
    4.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE WİPE DATA/FACTORY RESET ÜZERİNE GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.
    5.AÇILAN SAYFADA VOL- TUŞU İLE YES -- DELETE ALL USER DATA KISMINA GELEREK POWER TUŞUNA BASINIZ.CİHAZ KENDİNİ SIFIRLAYACAK VE FACTORY MOD SAYFASINA DÖNECEKTİR
    6.CİHAZI BAŞTAN BAŞLATMAK İÇİN REBOOT SYSTEM NOW ÜZERİNDE POWER TUŞUNA BASINIZ.
    7.CİHAZ KAPANARAK TEKRAR AÇILACAKTIR CİHAZINIZ FABRİKA AYARLARINA DÖNMÜŞ OLACAKTIR.

    YanıtlaSil
  2. tableti bugün aldım süper bişey ama işlemci 1.2 mi 1.5 mi heryerde farklı yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızın işlemci hızı 1.2 X 2 Ghz dir

      Sil
  3. Bende almayı düşünüyorum ama nasıl yani hızı falan donması var mı ?

    YanıtlaSil
  4. merhaba.bu tablette adobe flash desteği var mı ? yani flash tabanlı oyun sitelerini (okey gibi) rahatlıkla açarmı

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Adobe Flash Player 11.1 sürümü yüklüdür.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Tableti 1 hafta önce aldım gayet iyi fakat içinde gereksiz dosyalar var onları silme gereksinimi duydum hepsini siliyorum(yandex-boyama kitabı-kelime bul) fakat tablat kapanıp açıldığında geri geliyo bu yüzden root yapmak istedim ?
    - Garantisi Rootlanınca gider mi ? ve unroot yapınca geri gelirmi ?
    - HOMETECH IDEAL TAB 9 FACTOORY RESET dediğiniz root mu ? yoksa fabrika ayarları mı ?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Sitede Download Yazılım firmware adımı altında cihazınızın güncel yazılımı mevcuttur.Yükleme anlatımı dosya içinde mevcuttur yükleyerek sorunu giderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Dün Firmware işlemini yaptım ama tablet yeniden açıldığında fabrika ayarına dönmedim ailem izin vermedi Sorun Olurmu ? Birde Asphalt 8 AİRBORNE oyununu tabletime indirdim fakat grafik ayarlarına geldiğimde düşük ve çok düşük seçeneklerini işaretleyebiliyorum fakat yüksek ve çok yüksek işaretleri açık değil kilitli ve bu grafiklere çok rahatsız oldum diğer oyunlarda sıkıntı yok ama bunda var neden olabilir ? benle ilgili bir sorunmu ? Ayarlarla ilgili birşeyse söylermisiniz ?

      Sil
  8. Merhaba, Dün Firmware işlemini yaptım ama tablet yeniden açıldığında fabrika ayarına dönmedim ailem izin vermedi Sorun Olurmu ? Birde Asphalt 8 AİRBORNE oyununu tabletime indirdim fakat grafik ayarlarına geldiğimde düşük ve çok düşük seçeneklerini işaretleyebiliyorum fakat yüksek ve çok yüksek işaretleri açık değil kilitli ve bu grafiklere çok rahatsız oldum diğer oyunlarda sıkıntı yok ama bunda var neden olabilir ? benle ilgili bir sorunmu ? Ayarlarla ilgili birşeyse söylermisiniz ? (lütfen cevap verin) (yanıt olarak yazmıştım onaylamışsınız faklat cevaplamamışsınız. )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet üzerinden yükleme yaptıysanız yazılımın altif olması için fabrika ayarlarına getirilmesi gerekir.Grafik ayarları ekranla alakalıdır tabletiniz diger seçenekleri desteklemiyordur.

      Sil
  9. Merhaba tablet sarj calismiyor servis yetki gonderdi format ve sarj degistiler 4 gun sonra aldim android 4.2.2 jelly bean yok ne yapmam lazim lutfen cvp ideal tablet 9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,Ayarlar tablet hakkında Android sürümüne bakarsanız 4.2.2 oldgu görürsünüz başka bir sürümü yok zaten

      Sil
  10. ideal tab 9 ekran kırıldı .daha 3 aylık tablet. garantili tamir oluyormu. olmuyorsa ücret ne kadar .yardımcı olurmusunuz.
    birde mini usb çalışmıyor. o düşmeyle alakalı değil .öncedende çalışmıyordu.tablet gold marketten alındı. tşk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ekran fiyatı 130 dokunmatik fiyatı 90 tl.Usb soketi hat yolları kopmamış ise ücretsiz tamiri yapılabilir sanırım.

      Sil
    2. Tabletimde kablosuz ağ ya basıyorum açılıp kapanıyor

      Sil
    3. Merhaba
      Cihazı fabrika verilerine sıfırla işlemini uygulayınız bu işlem sorunu çözmez ise 0212 630 80 20 telefon numarası ile tarafımıza ulaşıp daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

      Sil
  11. Merhaba, tablet kapalıyken açıyorum ünlem işareti çıkıyor şarj a takıyorum şarj dolduğunda tablet açılıyor ana ekranda boş dururken 30 sn içinde pili %90 a düşüyor ve kapanıyor hiçbir uygulama açık değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cihazınızı şarja taktıgınızda fabrika ayarlarına getirerek tekrar deneyiniz.

      Sil
  12. ideal tab 9'u yeni aldım herhengi bir program yüklemedim internet bağlantısını evdeki modem üzerinden gerçekleştirmek üzere bağlantıyı kurdum. Bağlandı görünmesine karşılık herhangi bir internet sayfası açılışında WEB SAYFASI YOK başılı altında internete bağlanamıyor. Adobe ile ilgili bir sorun olabilir mi?

    YanıtlaSil
  13. ÜRÜNÜ DÜN ALDIM HERHANGİBİ Bİ PROGRAM YÜKLEMEDİM SİLMEDİM. MODEME BAĞLANDI GÖRÜNMESİNE RAĞMEN WEB ADRESİ YOK UYARISI VERİYOR VE İNT BAĞLANMIYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Cihazınızı fabrika ayarlarına getirerek tekrar deneyiniz.Wifi şifre girerken büyük küçük harflere dikkat ediniz.

      Sil
  14. fifa 14 açılmıyor malasef durduruldu yazıyor ne yapmalıyım yardım

    YanıtlaSil
  15. ben 1hafta önce tableti aldım sadece 3 oyun yüklü ve depolama alanı bitiyor diyo slütfen yardım... ve tablet gittikçe yavaslamaya baslıdı bide android sürümü nasıl güncellenilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba firmware bölümünde yazılım dosyası mevcuttur.Yükleme anlatımlarıda mevcuttur.
      Kullanmadıgınız apk ları silerseniz sistemde yer açılır.1.2 Ghz X 2 İşlemci vardır nasıl yavaşlıyor.Geliştirici seçeneklerinin ayarlarıyla oynadıysanız menü geçişlerinde yavaşlama yapabilir pencere animasyon ölçegi,geçiş animasyon ölçegi,animatör süre ölçegi 0x5 olası yada kapalı konumda bırakmanız gerekir.Güncel yazılımı indirin cihazınıza atın ve ekranda update seçenegine tıklayın yazılım otomatik olarak yüklenecektir cihazınız kapanıp açılacaktır.İşlemler bittikten sonra fabrika ayarlarına getiriniz bu işlemleri yapmadan önce pil seviyesinin %50 olması gerekir.

      Sil
  16. ben hometech ideal tab 9 aldım ve gecen günlerde ekran kırıldı aldığımız yere götürdük servise verdiler ve dediler ki iki ekran kırılmışsa 160 tek ekran kırılmışsa 90 tl dediler acaba ne kadara mal olur. lütfen yanıtlayın (ana ekrana dokunuyorum kırık hissi vermiyor acaba alt tabakada mı bir kırık var varsa ne kadara olur) LÜTFEN YANITLAYIN İLGİNİZ İÇİN TŞK EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Konuyla ilgili fiyat bildirimi yapılmış size daha detaylı ücret bildirimi için ürünü servise göndermeniz gerekir ona göre ekran,dokunmatik panel kırık olup olmadıgını size fiyatını ve arıza durumunu bildirirler.

      Sil
    2. Merhaba benimde ayni tablet ust tarafi catladi ses acma kapama yonune dogru usg dokinmatik calismiyor ama alt taraf çalışıyor kirik tarafı assagi döndürerek kullanabiliyorum yoksa calismiyor bana da fiyat bilgisi verirmisinjz lutfen dokunmatiktemi degisir Teşekkürler

      Sil
    3. Merhaba ürünü servise gönderirseniz fiyat bildilimi için size dönüş yapılır.

      Sil
  17. Merhaba ben hometech idael tableti bir dün aldım ve aklıma takılan bir kaç soru varda öncelikle sitede baktığım kadarıyla hdmi özelliği yok galiba mini usb girişinden hdmi bağlarsam görüntüyü verir mi? birde kutunun içinden çıkan OTg kablosu biraz tuhaftı tam olarak nasıl çaışıyor altta linkte ne demek istediğimi sanırım daha rahat anlarsınız
    http://www.gold.com.tr/UrunResim/GoldGorsel/UzmanGorusu/245114/hometech-ideal-tab9-otg-kablosu.jpg
    http://www.gold.com.tr/UrunResim/GoldGorsel/UzmanGorusu/245114/hometech-ideal-tab9-paket-icerigi.jpg
    Ve son olarak yazılım firmware kısmındaki yazılımlar ne için vardır artısı nedir ve kendi tabletimin en son tarihteki yazılımını indirmem gerek dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba üründe HDMI çıkışı yoktur usb girişinden görüntü alamazsınız.Cihaz yazılımları ise güncel driverler yüklenmiş pil ekran stabilize edilmiş halleridir.Cihaz sürümüne bakarak sitede bulunan yazılım tarihi ile karşılaştırabilirsiniz.

      Sil
  18. merhaba benim tabletimin arka ana kamerası yemyesil cekıyor ön kamare normal yardımcı olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ilk olarak cihazı fabrika ayarlarına getirip tekrar deneyebilirsiniz.Aynı sorun olması durumunda ürün şikayetinizi yazarak servise göndermeniz gerekir.

      Sil
  19. Ben tableti firmware guncellemesi yapmaya calisiyorum rar li dosya oldugu icin yapamiyorum bana yardimci olabilecek arkadaş var mı

    YanıtlaSil