HOMETECH IDEAL TAB10

Teknik Özellikler
  Cpu RK3168
• İşlemci ve Hız: Dual Core Cortex A9,1.2 GHZ
Yeni Nesil 400 MHz PowerVR SGX540 Gpu 
• Dahili Hafıza 8 GB
Bellek Yükseltme Micro SD (SDHC uyumlu)(Max32Gb)
• Ekran 10” 1024*768 HD 5 nokta dokunmatik ekran
• İşletim Sistemi: Android 4.2 Jelly Bean
• RAM: 1 GB DDR3
HDMI Tv çıkışı 
• WiFi: 802.11 b/g/n
• 6000 Ma Pil 
• Gerçek zaman saati
• OTG ve USB HOST
• 3G USB Modem Desteği (Desteklenen modellerde)
• Mikrofon
• Kamera: 0.3 M Ön 2.0 Arka
• Hoparlör
• Kulaklık jakı
• Yer Çekimi Sensörü
• Dil: Türkçe dahil çoklu dil
• Uyumlu Ses: MP3, WMA, APE, FLAC
• Formatlar: JPG, BMP, GIF ve PNG Resim
• Video: AVI, MOV, VOB, RM/RMVB, FLV, DAT, MKV, MPG, MPE

5 yorum:

  1. fiyatını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba şuan için cihaz şatışı yoktur.

    YanıtlaSil
  3. 10 inç tablet arıyordum eğer diğer tabletleriniz gibi uygun fiyat ve performans varsa almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben tableti 2 gun once aldim sarji℅10 oldugunda kapama dugmesi calismiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu sorunu cihaza yazılım atarak düzeltebilirsiniz.Yazılım dosyası,yazılım yükleme anlatımı
      https://yadi.sk/d/p_N4gm1dVgGeD linkte mevcuttur.Cihazınızın şarjı mutlaka %50 olsun

      Sil